בטיחות בג'קוזי לילדים: איך לעשות כיף בלי תאונות

בריכת זרמים הוטספרינג

בטיחות בג'קוזי לילדים: איך לעשות כיף בלי תאונות

חודש מאי הוא החודש הלאומי לבטיחות במים וזמן טוב לבחון מחדש את נושא הבטיחות במי הג'קוזי (מערכת ספא) עבור ילדים.

ימי החגים והאביב בקרוב יגיעו והרבה אנשים יארחו חברים, לפיקניק וברביקיו / על האש וטבילות בספא (ג'קוזי). (נקווה שהשמש תבקר אותנו…)

היו חכמים בנושא בטיחות במים החמים. כל המחשבות על הכיף העתידי, יכול להזיז הצידה את נושא הבטיחות מהראש. אך, התכנון מראש בנושא בטיחות הילד שווה את זה לטווח הארוך. במיוחד אם ילדים הולכים להיות נוכחים במפגשים האלו, לכן מומלץ מאד לקבוע כללי בטיחות עבור שימוש בג'קוזי (מערכת הספא) שלכם וכך תבטיחו כיף ללא תאונות.

  1. אין כניסת ילדים ללא השגחת מבוגרים. תתייחסו לג'קוזי כמו לבריכה. תהפכו זאת לכלל בית – הילדים לא נכנסים לג'קוזי ללא השגחת מבוגר.
  2. הג'קוזי נעול. התקינו כיסוי עם נעילה כדי למנוע שימוש וכניסת הילדים כשאתם לא נוכחים. זכרו לנעול את הכיסוי בכל פעם שאתם יוצאים ממערכת הספא (ג'קוזי).
  3. כנסו עם הילדים הקטנים. קטנים ילדים יכנסו יותר לג'קוזי כאשר הבועות כבויות. הפעל מסאג'רים כשרוב האוויר יחזור בחזרה מהילד במידה ואינו מרגיש בנוח. יש להוסיף בהדרגה את האוויר כשהם מרגישים בטוחים יותר. שימו לב שילדים קטנים אינם שוקלים מספיק כדי להחזיק את עצמם יציבים מול המסאג'רים. זרימה חזקה של מים ושל אוויר יכולה להוציא משיווי משקל, לכן החזיקו אותם עד שהם יכולים להסתדר בעצמם.
  4. הכירו בין הילדים הקטנים למים בהדרגה. תנו לילדים קטנים להכיר את דרכם בתוך הג'קוזי בקצב שלהם. התחילו מהבוהן ואחריה הרגל. לטבילה הראשונית שלהם, מומלץ לשנות את הטמפרטורה לעד 37.8 מעלות, כדי שיוכלו להתרגל למים.
  5. מתוכננת מסיבת נוער בלוח שנה? מתכננים מסיבת ג'קוזי עם בני-הנוער שלכם? הסבירו להם שהשתוללות, צלילה והתזת מים מהג'קוזי – לא באים בחשבון. מומלץ לפקח מקרוב על כך. סמארטפונים ומוצרי אלקטרוניקה אחרים אינם שייכים לג'קוזי, אלא אם כן, הם בעלי חלק ממערכת הבידור של מערכת הספא שלכם ומוגנים ממים.
  6. הסבירו את הכללים מראש ואכפו אותן לפי הצורך. הסבירו להם שאביזרי הג'קוזי אינם צעצועים למשחק, כלומר, הכיסוי אינו טרמפולינה!
  7. שימו לב לפרצופים אדומים! כשהילדים נראים שחם להם מדי, יש לעודד אותם לצאת מהג'קוזי או במקום זאת לשבת בקצה הספא ולטבול את רגליהם. עליהם להישאר בחוץ עד שהם מתקררים.
  8. עזרו לילדים לא להתייבש, על ידי כך שתשאירו סמוך לג'קוזי מים ומיץ. אל תשכחו את האוכל – לא משנה בני כמה הילדים שלכם, הם כנראה יהיו רעבים אחרי טבילה בג'קוזי. הגישו את האוכל לאחר הטבילה בג'קוזי. לא תרצו בלגן ולכלוך על הידיים מהחטיפים שישפכו ויכנסו לתוך המים.
  9. בועות לא בג'קוזי בבקשה. לעולם אל תרשו לילדים להוסיף חומרים לג'קוזי ללא רשותכם. חלק מהילדים יכולים לשמור על תחזוקת ג'קוזי של המשפחה והם טובים מאוד בכך. אנחנו מדברים כאן בעיקר על קצף אמבט וסבון.
  10. נעלו את חומרי הספא. שמרו את כל חומרי תחזוקת הג'קוזי (מערכת הספא) שלכם נעולים בתוך ארון ומחוץ להישג ידם של הילדים.

חישבו על בטיחות לפני טבילה בג'קוזי עם ילדים. עדיף להיות בטוחים בהווה מאשר להצטער בעתיד. SANUM PER AQUA = בריאות באמצעות מים, בלטינית.