ג'קוזי יד 2

ג'קוזי יד 2

ג'קוזי יד שנייה מבית הוטספרינג? – אין חיה כזו
לשוק יד-שנייה יש מטרה: לאפשר לאנשים שמעוניינים לרכוש מוצר שהם חושקים בו בפחות כסף או לאפשר לאנשים להשיג מוצר שכבר אינו נמכר אך שיש לו ביקוש.

האם ניתן להשיג כל מוצר מיד שנייה?
האם לכל מוצר יש שוק יד שנייה? ואם לא – מהי הסיבה לכך?

שמי טל ואני מנכ"ל חברת "איסמור – מוצרי איכות לחצר" – היבואנית והנציגה הבלעדית של המותג "הוטספרינג", מארצות הברית. כנציגות הבלעדית בישראל של מערכות הספא מבית הוטספרינג ארצות הברית, אנו נתקלים מספר פעמים בחודש בשאלה: האם אוכל לרכוש אצלכם ג'קוזי יד שנייה?

מסתבר שאנשים רוצים לרכוש ג'קוזי מבית הוטספרינג, כיוון שהוא מערכת הג'קוזי הטובה בעולם מהסיבות הידועות, אך לא תמיד יש להם די כסף. על כן הם מניחים שיוכלו לפנות אלינו כיבואנים רהשמיים של הוטספרינג ולהשיג מערכת ספא (ג'קוזי) מיד שנייה.

עבורנו בקשה מהסוג הזה טובה לעסקים שהרי כך אנו מייצרים עוד ועוד לקוחות.

להפתעתם, ואני חייב להודות כמנהל החברה שגם להפתעתי, איני יכול לתת להם מענה. הסיבה היא פשוטה: אין מערכת ספא (ג'קוזי) מבית הוטספרינג מיד שנייה. המודל הזה של "יד ראשונה בלבד" מחמיא אך יחד עם זאת מצמצם את השוק ומציב לנו רף גבוה במיוחד של קהל מטרה: רק מי שרוצה ויכול לשלם את המחיר ליד ראשונה, יכול לקנות את הג'קוזי הטוב בעולם.

באחד הערבים ישבתי עם היועץ העסקי שלי ויחד ניסינו למצוא את התשובה לשאלות הבאות:

איך יכול להיות שאנו לא מסוגלים לספק ללקוח מערכת ספא מבית הוטספרינג מיד שנייה?

האם ישנם מוצרים נוספים בשוק הישראלי או בעולם שאי אפשר או קשה מאוד להשיג מיד שנייה?

ומה זה אומר?

כמי שמייצג את הוטספרינג בישראל, אני מודע לעובדה שמזה עשור אנו מייצגים את המותג המוביל בעולם במערכות ספא: הטכנולוגיה הכי מתקדמת, האיכות והשירות ללא פשרות. והמחיר? לא זול ולמעשה מהיקרים בשוק. ובכל זאת, ישנם המון מצבים שבהם לקוחות מחליטים להחליף / לשדרג או סתם נמאס להם מהמוצר – זה קורה בכל מוצר, כמעט.

ואצלנו? כמו שאמרתי – אין יד שנייה.

הנה הסיבות שהצלחנו למצוא לכך שהמוצר שלנו הוא היוצא מן הכלל:

ההתאמה היא מדויקת לכל לקוח ולקוח
לכל מוצר יש קשת רחבה של אפשרות התאמה ללקוחות הרוכשים אותו.

חשבו על כל מוצר שאתם מכירים: מכוניות, מכשירים סלולאריים, ריהוט, טיול לחו"ל וכן הלאה לכל המוצרים הללו, כאמור, יש קשת רחבה של גמישות והתאמה. בכל קטגוריה של מוצרים ישנן חברות אשר המוצרים שלהם עונים על שיקולי נוחות כלליים אך לעומתם לחברות אחרות המייצרות מוצרים באותה קטגוריה יש אפשרות התאמה אישית רחבה יותר. כך למשל, בכל הרכבים ניתן להרחיק או לקרב את הכיסא, להעלות או להוריד את משענת הגב, אך ברכבים מסוימים האפשרות להתאמת הכיסא לצרכי המשתמש רחבות יותר.

אנו לא מוכרים את מערכת הספא שלנו באופן אוטומטי; אנשים שרוכשים את המוצר שלנו בוחרים את הדגם המתאים להם מתוך המון דגמים, תוספות ומאפיינים. כך יוצא שבסופו של דבר המוצר שהם רכשו מתאים להם בדיוק. כנותני שירות אנו לא מאפשרים ללקוחות של הוטספרינג לדלג על השלב הזה מפני שכאמור מדובר במוצר אישי.

המוצר אינו נוטה להתקלקל
מחירו של מוצר נגזר מתוך המרכיבים שלו וכאשר מדובר במוצר שיש בו מערכת חשמלית, מנועים, צינורות ועוד, למוצר יש נטייה רבה יותר להתקלקל. עם זאת, חברות מסוימות מחליטות, כחלק מאסטרטגיה ומתפיסת עולם, להיות חלוצות מבחינה טכנולוגית – לעתים הן מקדימות את המתחרות בשנים רבות. תוכלו להבחין בחדשנות טכנולוגית כזו במוצרים רבים שאתם משתמשים בהם בחיי היום-יום: רכבים, מערכות חשמליות, מערכות מדיה (שמע וקול) ועוד. לחדשנות הזאת יש מחיר אך ההנאה שביתרונות טכנולוגיים יחסית למתחרים מעניקה שנים רבות של הנאה אמתית.

חברת הוטספרינג מקפידה על חדשנות לצד דיוק טכנולוגי. ההקפדה האמריקאית הזו מביאה את המוצר לגבהים שאין לשום מוצר דומה. מהסיבה הזו המוצר עשוי מהחומרים והטכנולוגיות הטובות ביותר. אז נכון שיש לפעמים תקלות אך כמו שציינתי – הוא אינו נוטה להתקלקל ואנשים נוטים להעריך זאת.

המוצר אינו נוטה להתבלות
אנשים מחליפים מוצר בדרך כלל מפני שלמוצרים יש אורך חיים מסוים, אך מה קורה במוצרים יוקרתיים דוגמת רכבים יוקרתיים, שעוני יוקרה, תכשיטים ועוד? אם תשימו לב, המוצר היוקרתי יקר הרבה מאוד פעמים בעשרות אם לא במאות אחוזים מהמתחרה הקרוב ביותר אליו אך האיכות הינה ברמה גבוהה ונעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת להבטיח את האיכות המובטחת לצד המחיר.

בדיוק מאותן סיבות המוצר שלנו אינו מתבלה: אם תסתכלו על מערכת ספא מבית הוטספרינג ותנסו להעריך בן כמה המוצר, תתקשו לעשות זאת. שימוש בחומרים איכותיים ברמה בין-לאומית מאפשר למוצר לשמור על צורתו המקורית כאילו הוא יצא מהמפעל זה עתה. זו הסיבה שבגללה אנשים מחליטים להמשיך ולהחזיק את המוצר שנים רבות מאוד לאחר שנרכש.

קשר רגשי למוצר
אנו רגילים לחוות רגשות עם אנשים אך למרבה הפלא קשר רגשי עשוי להיווצר גם עם מוצרים, עם טכנולוגיה ועם כל מה שמעניק לנו חוויה נעימה בדרך זו או אחרת. הדבר נכון גם כאשר המדובר במוצר כמו מערכת ספא. המערכות של הוטספרינג מתוך היותן מותאמות באופן אישי מחברות את המשתמשים בהן למוצר באופן רגשי. אחרי הכל השימוש במערכות של הוטספרינג קשור בסופו של דבר לרגעים של רומנטיקה, משפחתיות, חברים ואפילו לרגעים בהם אדם נמצא רק עם עצמו ועם המחשבות שלו…

מחפשים ג'קוזי? נשמח לתת לכם את כל המידע הדרוש לבחירת הג'קוזי הנכון.