ג'קוזי לבית – לא טוב היות הג'קוזי לבדו

כיסוי תרמי לג'קוזי לגינה הוטספרינג

אולי המקרה הבא מוכר לכם:

אתם נכנסים לג'קוזי, טובלים כבר בתוך המים, מתרווחים ומתחילים כבר להרגיש את השלווה מחלחלת לכם אל תוך הגוף…

ואז, מישהו מצלצל בדלת, ואולי זה הטלפון הנייד שלכם שמצלצל – אתם חייבים לצאת מהמים ומאחר ולא הנחתם שטיחון ביציאה מהג'קוזי, אתם משאירים אחריכם שובל של מים שיש לגרוף ולספוג. בשלב הזה במקום ליהנות מן השקט אתם מוצאים את עצמכם מתחילים לנקות והשלווה נעלמת לה…

כל מי שחווה סיטואציה כזו או דומה, יודע עד כמה היא פוגמת בהנאה. אז כדי שדברים מסוג אלה לא יקרו, להלן מספר אביזרים לג'קוזי שכדאי שתמקמו אותם בסביבת הג'קוזי למען הנוחיות שלכם וכן, גם כי לא טוב היות הג'קוזי לבדו…

שטיחון לאמבט: כפי שהבנתם מהדוגמה שלנו, שטיחון לאמבט הוא אחד הדברים ההכרחיים ביותר. מטרת השטיחון היא לספוג את המים המטפטפים מהגוף ביציאה מהג'קוזי כי כולנו יודעים שבסוף הטבילה בג'קוזי הדבר האחרון שאנו רוצים לעשות הוא לעמוד ולגרוף את המים.

מתלה למגבת: בהמשך לשטיחון האמבט, ביציאה מהג'קוזי כדאי שתהיה מגבת בהישג יד, מונחת על מתלה הממוקם קרוב לג'קוזי, על מנת שניתן יהיה להתנגב בצורה מהירה. אם אתם מבעלי השיער הארוך, כדאי שתהיה גם מגבת מתאימה לייבוש השיער. קיימים מתלים למגבות שגם מחממים את המגבת – ניתן להפעיל את החימום בחודשי החורף הקרים, כי אין דבר נעים יותר מאשר להתעטף במגבת חמה כשקר בחוץ.

מעמד רב שימושי: המעמד אמור להכיל מקום לעיתון או ספר כדי שיהיה לכם מה לקרוא, ומקום להניח עליו כוס שתייה או כל דבר אחרי שאתם צריכים אותו בהישג יד. שימו לב כי מומלץ שהחומר ממנו בנוי המעמד יהיה עמיד מפני מים מאחר ויש סיכוי טוב שהוא יירטב מעת לעת.

מתלה למלחי אמבט: פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו מעוניינים לפנק את עצמנו במלח אמבט איכותי או שמן ריחני בעת הטבילה בג'קוזי. קיימים היום מתלים יפהפיים שרק מוסיפים נוי ויופי לג'קוזי שלכם. דרך אגב: בכל מקרה, בכל רכישה של שמן או מלח אמבט בדקו כי ניתן לעשות בו שימוש בג'קוזי.

MP3 עם אזניות עמידות למים: יש ימים שחלקנו רוצה להתרווח בג'קוזי בלוויית מוזיקה נעימה לאוזן. הבעיה מתחילה בכך שקשה להכניס נגן כל שהוא לאזור הג'קוזי מחשש שירטב וכך גם כמעט בלתי אפשרי להפעיל אותו. לכן כדאי לצרף לג'קוזי נגן עם אזניות העמידות למים – כך ההנאה תהיה מושלמת.

כיסוי לג'קוזי: כיסוי זה נחוץ לכם אם הג'קוזי שלכם נמצא בחוץ, או אם הוא בבית ואינכם עושים בו שימוש יומיומי. מאחר ואת הג'קוזי מרוקנים רק מדי פעם, החול, האבק והלכלוך הנישאים ברוח עלולים ליצור סתימות ותקלות בג'קוזי. מעבר לכך שזוהי לא חוויה נעימה להיכנס לג'קוזי מלוכלך, כדאי למנוע תקלות אלה מבעוד מועד. לכן, בתום השימוש דאגו לכסות היטב את הג'קוזי וכך תמשיכו לשמור על ג'קוזי נקי ונעים לרחצה.

לסיכום, קיימים מספר פריטים שיכולים להעצים ולשדרג את החוויה בג'קוזי. הכינו לכם פריטים אלה מבעוד מועד וכך תוכלו להתרווח בג'קוזי בניחותא וללא הפרעות.