ג'קוזי: מה שרואים מכאן לא רואים משם…

ג'קוזי לחצר הוטספרינג

ג'קוזי ואינטימיות הולכים ביחד: כל מה שקשור בספא הוא לרוב מאד אינטימי ומפנק. עצם המחשבה על ספא, גורמת לכולנו לחשוב מחשבות חיוביות, מרגיעות ונעימות. אבל המציאות היומיומית לעיתים גורמת לנו לפקוח את העיניים ולהבין כי החצר הפרטית שלנו עלולה להיות חשופה לעין כל. כיצד ניתן ליהנות מהאינטימיות כשהיא לא ממש קיימת?

חשוב לדעת שקיימות דרכים מגוונות בהם תוכלו ליצור בספא הפרטי שלכם אווירה אינטימית, גם אם הוא נמצא בחוץ. אין כל צורך לוותר על ההנאה הכל כך גדולה הקיימת בשימוש בספא בחצר עקב עניין פעוט שכזה כזה.

אז איך תוכלו עם מעט מחשבה ותכנון מוקדם, להפוך את הספא שבחוץ לאינטימי ופרטי?

פרגולה או רשת צל – אם אתם מתגוררים בדירת הגן של בניין קומות, אתם בוודאי שמים לב כי לעיתים השכנים מלמעלה, גם ללא כל כוונה, מביטים בכם. זה קורה בכל בניין ואין פה עניין של מציצנות: זה טבעי שמסתכלים עליכם מלמעלה. ניתן להגן על הפרטיות שלכם ולהתקין פרגולה מעל הספא בגינה, או לכל הפחות מחסה כל שהוא, כדוגמת צלונית רחבה, רשת צל או סוכך מתקפל, שימנע מבט ישיר של השכנים שלכם אל הספא שלכם.

אחד היתרונות בבנייתה של פרגולה מעל הספא, מעבר לכך שהיא תתן לכם פרטיות, זה שהיא תוכל להגן עליכם בימי הקיץ החמים בהם השמש לא נותנת מנוח והגוף מעוניין ברביצה בספא. אם פרגולה היא דבר יקר עבורכם, ניתן לכסות את הספא בשמשייה רחבה וגדולה ולפתוח ולסגור אותה כרצונכם. יש גם שמשיות שניצבות על עמוד רחב ויציב ואינן זזות ברוח.

אם החלטתם על אחד מהפתרונות האלה, ניתן תמיד לשתול סביב הפרגולה או הסוכך איזשהו שיח צומח. כך גם תשמרו על יופי הגינה וגם תוכלו ליצור הגנה מוצלחת יותר כאשר השיח יתפתח ויכסה את רוב הפרגולה.

מיקום – בעת ההתקנה של ג'קוזי בחוץ יש לקחת בחשבון מספר גורמים: חשמל, גישה למים ועוד. אחד מהגורמים שכדאי להתחשב בהם ולקחת אותם בחשבון הוא המיקום הטוב יותר בו תוכלו להתקין את הג'קוזי בצורה שתתן את מירב הפרטיות ותסתיר אותו בצורה מיטבית כף שהוא יוסתר כמה שיותר מהשכנים ועוברי האורח.

כדאי לשקול ולהתקין אותו בפינה הרחוקה ממבטי העוברים ושבים או קרוב כמה שיותר אל דלת היציאה לחצר, על מנת שהכניסה אל הספא תהיה קרובה ככל שניתן לבית. זכרו כי מעבר לפרטיות, בימים הקרים תרצו להיות כמה שפחות בחוץ ולכן הקירבה אל דלת הבית הינה חשובה מאד. בנוסף, כדאי לבדוק האם ישנה אפשרות למקם את הספא סמוך לעצים גבוהים או צמחיה רחבה שתוכל להסתיר את הספא שלכם מהציבור הרחב.

כיסוי קבוע לספא – אם אין לכם אפשרות למקם את הספא במקום אינטימי המוסתר באופן קבוע מהסביבה, שקלו האם אתם יכולים להתקין סביב הספא ומעליו כיסוי מובנה קבוע. לרוב, כדאי לבנות את הכיסוי מעץ, על מנת שזה לא יפגע באופי הגינה ויופייה. בנוסף, אם יש לכם אפשרות, ניתן לשקול ולהתקין את הספא בתוך בית קטן מעץ ובו וילונות, דלת כניסה וחדר הלבשה קטן. כך תוכלו להגן לחלוטין על פרטיותכם במהלך השימוש בספא.

כיסוי לא קבוע – לעיתים, ניתן לשקול ולהתקין על הספא כיסוי שאיננו קבוע. הדבר אמנם דורש השקעה מסוימת אבל במקרים מסוימים זוהי השקעה כדאית. לדוגמה: ניתן לרכוש או להתקין אוהל שאותו ניתן לפתוח ולסגור ואף לקפל לחלוטין לפי הצורך. כדאי לרכוש אוהל רחב מספיק שגם יספק מקום בו ניתן להתלבש ולהתייבש בנוחות ובאינטימיות טרם הכניסה לספא ולאחריה. אחד היתרונות בשימוש באוהל שכזה הוא שניתן לרכוש אחד המתאים לצבעי הגינה שלכם ובכך לא לפגוע בעיצוב הגינה. האפשרות לפרק אותו מעניקה לכם גמישות בשימוש בו.

פרגוד – הספא לא צריך להיות מוסתר כל הזמן, אלא רק בעת שאתם מעוניינים להשתמש בו. לפעמים זה דווקא נעים לראות את הספא מול העיניים, גם אם לא טובלים בו באותו הרגע. לכן, לעיתים כדאי שלא להשקיע כסף רב בהסתרה מוחלטת וקבועה של הבריכה, אלא פשוט לרכוש פרגוד רגיל (ואם הגודל איננו מספיק, אז שניים) ולהציב אותו מסביב לספא במקומות החשופים וכך להגן על פרטיותכם. באופן זה לא השקעתם כסף רב ולא פגמתם ביופי הגינה מאחר שניתן להציב ולהסיר את הפרגוד בכל עת שתחפצו.

ספא הינו חלום של הרבה מאד אנשים. לעיתים החלום עלול להיות מופרע על ידי חדירה לפרטיות שלכם מצדם של אנשים אחרים. זכרו כי תמיד ניתן לייצר פרטיות נוספת באמצעים כאלה או אחרים. האינטימיות שלכם היא דבר חשוב – דעו כיצד ליצור אותה ובאמצעותה להגשים את החלום הפרטי והאינטימי שלכם.