ג'קוזי של הטבע, חלק ב' – אתרי הספא היפים בעולם

ג'קוזי לגינה הוטספרינג

אחרי שסקרנו את מה שיש לארצנו הקטנטונת להציע מבחינת מעיינות חמים, בואו נצא אל העולם הגדול, ונראה איך ניתן ליהנות מהג'קוזי של הטבע גם בשפה זרה.

העולם משופע באתרי מעיינות חמים, הן במקומות רחוקים ואקזוטיים, והן במקומות קרובים יותר. להלן כמה מהיפים ביותר מבניהם.

Thermae Bath Spa, Bath, UK

העיר האנגלית באת' לא סתם ידועה במרחצאות החמים שלה – היא אפילו נקראת על שמם – Bath = רחצה. המעיינות החמים בעיר היו בשימוש עוד בתקופת הרומאים שבאו לבקר במקום ולחוות ג'קוזי של פעם… גם היום העיר מציעה מספר אתרי ספא בהם ניתן לרחוץ במים העשירים במינרלים וליהנות מטיפולים שונים.

Negombo, Ischia, Italy

באזור נאפולי שבאיטליה קיים אי וולקני קטן בשם איסצ'יה (Ischia). באי יש שפע של מעיינות חמים ומלונות רבים שמציעים טיפולי ספא שונים, כמו עיסויים שמתקיימים באוויר הפתוח וטיפולים רפואיים. הכיף הגדול הוא לטבול במעיינות שמוקפים בגנים בוטניים משגעים.

Gellert Baths, Budapest

גם מזרח אירופה ידועה במעיינות החמים הרבים שבה. באחד מאתרי הספא הפופולאריים בהונגריה תוכלו ליהנות מג'קוזי טבעי בתוך מבנה מפואר בסגנון אר-נובו, מוקפים בפסלי שיש ועמודים מעוטרים. בקרואטיה, לעומת זאת, תוכלו לטבול במעיינות באווירה כפרית בעיירות קטנות.

Blue Lagoon, Iceland

המחפשים אחר חוויה מיוחדת יותר יכולים להרחיק עד איסלנד. בחוץ אולי קר, אבל המעיינות המינרליים האיסלנדיים מגיעים לחום של 40 מעלות ונחשבים בעלי סגולות מרפא. הנוף מהמעיינות הוא עוצר נשימה.

Japan, Kurokawa

גם יפן ידועה במעיינות החמים שלה ובתרבות הרחצה היפנית. אתר הספא היפני Kurokawa נראה כמו כפר קטן ושכוח אל, אבל הוא למעשה אחד מאתרי הספא הטובים במדינה. חלק מהמרחצאות שבו שוכנים בתוך מערות, וקיימים בשטחו גם מלונות רחצה קטנים וציוריים. על המעיינות החמים ביפן ניתן לקרוא עוד בכתבה ומה עושים היפנים?

Sycamore Springs, California, USA

ארצות הברית ידועה כמדינה של שפע עצום, ולכן אין זה פלא שאף היא התברכה במעיינות חמים משלה. אחד מהאתרים המומלצים שוכן בקליפורניה ונקרא מעיינות סיקאמור (Sycamore Springs) הוא מזכיר קצת את ישראל, ואת אזור הכרמל במיוחד: מדשאות עצומות, נוף של יערות, גבעות והמון טבע, אוכל אורגני וטיפולי ספא שונים.

כבר מתחילים לחלום על טבילה בג'קוזי טבעי בחו"ל?

אנו מאחלים לכם נסיעה טובה והנאה מרובה!

מחפשים משהו יותר קרוב לבית? הנכם מוזמנים להצטרף לקהל לקוחותינו המרוצים וליהנות ממערכות ספא (ג'קוזי) הטובות בעולם – HotSpring.