מערכת הקירור הייחודית ™COOLZONE

חימום וקירור הג'קוזי

בקרוב לקוחות מערכות ג'קוזי של חברת הוטספרינג, יוכלו להצטנן עם המערכת הייחודית ™CoolZone מהוטספרינג

מהעיר ויסטה, קליפורניה, ב14 יולי 2015, PRNewswire, מוצגת בפניכם מערכת ™CoolZone – אביזר חדשני לג'קוזי, אשר נועד לצנן את מי הספא ולתת למשתמשים שליטה מלאה בטמפרטורת מים. מערכת הקירור ™CoolZone מאפשרת למשתמשי הג'קוזי להקטין את טמפרטורת מי הספא בחלק החם ביותר של היום ואז במהירות וביעילות ראויות לציון, לחמם את מי הספא כשהשמש שוקעת. חדשנות זו בעולם הג'ק'וזי, אידיאלית עבור בעלי מערכות ספא של הוטספרינג באקלים חם, לספורטאים המבקשים טיפול במים קרים ולאנשים שירצו להשתמש במערכת הספא שלהם כמו בריכה.

מערכת הקירור ™CoolZone מספקת לבעלי ספא של הוטספרינג את המיטב של שני העולמות – מערכת ג'קוזי מרגיעה ומרעננת, ומצד שני בריכה קרירה ומרעננת. יחד עם האפשרות לחימום ולקירור מי הספא בטווח של C°15.56-40 (F°104-60). כאשר תרצו לחמם את מי הספא, המערכת תתחמם במהירות וביעילות לטמפרטורה הרצויה, לרוב בתוך כמה שעות.

בסופו של דבר, מערכת הקירור ™CoolZone, מספקת יותר הזדמנויות להשתמש במערכת הספא של הוטספרינג. ומעניקה יתרונות נוספים:

energy efficient flexibilty
בריכה אלטרנטיבית

מערכת ג'קוזי של הוטספרינג תוכל במהירות להפוך לבריכה בחצר האחורית לרגיעה, לבילוי ולזמן איכות משפחתי.

משתמשי הוטספרינג החיים במזג אוויר חם יוכלו להאריך את השימוש במערכת הספא גם בחודשי הקיץ החמים, על ידי הפחתת טמפרטורת המים ללא קשר לטמפרטורת הסביבה.

USE YOUR HOT TUB MORE!
יותר זמן חברתי

סבא, סבתא והורים לילדים צעירים יקבלו יותר הזדמנויות לבלות יחד בג'קוזי. עם מערכת הקירור ™CoolZone, כל זמן בשנה יהיה זמן אידיאלי לבלות עם אהובים יקרים.

הידרותרפיה במים קרים

מים קרירים מאפשרים לספורטאים מסורים, לוחמים ולזקוקי המנוחה בסופי השבוע, לטיפול בפציעות ולקדם את ההתאוששות מהם. לאחר אימון אינטנסיבי, מערכת ג'קוזי של הוטספרינג תוכל לספק מסאג'רים רבי עוצמה והתחדשות מרעננת מהמים הקרים.

על הוטספרינג

חברת מערכות הספא של הוטספרינג נמכרות באמצעות רשת ארצית בכל העולם, מעל ל700 סוחרים בלעדיים. הינה המותג המוביל בעולם הג'קוזי בעולם. חברת הוטספרינג מספקת ללקוחות את הרמה הגבוהה ביותר של איכות, חדשנות, צריכת אנרגיה יעילות ותמיכה בלקוחות.

כדי ללמוד עוד על מערכות הג'קוזי של הוטספרינג בישראל, כדאי לבקר באתר https://www.hotspring.co.il. ניתן לקרוא חוות דעת על מערכות הג'קוזי מחברת הוטספרינג האמריקאית http://www.hotspring.com.