ג'קוזי בחדר הכושר: איך יוצרים את השילוב המושלם?

ג'קוזי דגם PROPEL

הרי לכם שילוב מושלם: אימון בחדר כושר הוא משימה קשה ותובענית – ההירגעות בג'קוזי עם סיום האימון היא פיצוי המצדיק את המאמץ שהושקע באימון. עבור רבים, הימצאות ג'קוזי וסאונה במתחם שבו מצוי חדר הכושר היא תנאי הכרחי לבחירה להתאמן בו.

שימוש בג'קוזי לאחר אימון הוא לא רק מהנה ומרגיע אלא גם מועיל: שכשוך במים המבעבעים מסייע להפגת מתחים ולשחרור שרירים תפוסים ומכווצים. המים מסייעים גם לשיכוך כאבים של אנשים הלוקים בדלקות פרקים שונות.

התקנת ג'קוזי כחלק אינטגראלי של חדר כושר תורמת לרווחת המתאמנים אבל יש לעשות זאת בחוכמה כדי שהם באמת יוכלו ליהנות ממנו וכדי שהתחזוקה והטיפול בו יהיו יעילים. להלן שיקולים שונים שראוי לשקול כאשר משלבים בניית ג'קוזי בבניית חדר כושר:

1. על מנת למקסם את התועלת של הג'קוזי חשוב לבחור באופן מושכל את מיקומו במתחם חדר הכושר. חשוב שהוא יימצא סמוך למקלחת ולשירותים וחשוב שהוא לא יפריע לעבודה על המכשירים

2. חשוב ומומלץ לקבוע את מיקומו בסמוך לסאונה – רטובה או יבשה. עבור רבים ג'קוזי וסאונה לא רק נהגים בנשימה אחת אלא מהווים שתי תחנות קבועות בכל ביקור בחדר הכושר.

3. חשוב להתקין אותו במקום שבו ניתן יהיה לשמור על חום המים – מקום שבו אין אובדן חום רב בגלל בעיות בידוד, פתחים גדולים וכן הלאה.

4. חשוב לבחור ג'קוזי שעצמת המים בו אפקטיבית לייעודו כמשחרר שרירים תפוסים.

5. חשוב לאפשר גישה נוחה עבור מי שמופקדים על הניקיון השוטף של הג'קוזי וסביבתו.

6. במידה שבתוך המתחם שבו מצוי חדר הכושר נמצאים גם חדרי עיסוי, מומלץ לקבוע את מיקומו של הג'קוזי בקרבתם.

הכל טוב ויפה אבל…

על מנת שלא להקדים את המאוחר, חשוב וכדאי לבצע סקר שוק מקיף על אודות חברות המספקות ג'קוזי.

1. בררו על אודות החברה כל מה שרלוונטי לגביה כספקית מוצר ולגביכם – כצרכניו הפוטנציאליים: האם יש עליה תלונות, האם הוגשה נגדה תביעה לבית משפט, האם קיימים ממליצים אמינים עליה, מה טיב המוצר ואמינותו – בעיקר כאשר מדובר ביצרן מחוץ לארץ.

2. אחריות: האם היבואן של ג'קוזי שמיוצר בחו"ל הוא גם המשווק מורשה שלו? האם יש אחריות של היצרן מלבד האחריות שניתנת על ידי החברה המשווקת בארץ?

3. חשוב לדעת: מערכת ג'קוזי איכותית היא כזאת שלא חלים בה תקלות וקלקולים בחמש השנים הראשונות לשימוש בה.

4. הואיל וג'קוזי המותקן בחדר כושר צפוי לשמש מספר רב של אנשים, מוצדק ואף הכרחי לבצע בדיקת איכות יסודית וקפדנית לפני רכישתו. כמו כן מוצדק ומשתלם – ודאי לטווח ארוך – להשקיע ברכישת ג'קוזי חזק ואיכותי, המהווה חלק בלתי נפרד מההיצע העשיר והמגוון של מתחם חדר הכושר.

5. אם אתם מתכוונים להתקין ג'קוזי בחדר כושר רצוי לתכנן את מיקומו עם אדריכל ומעצב פנים מקצועי בשלב ראשוני של התכנון והבנייה של חדר הכושר. אם אתם מתכוונים לשדרג את חדר הכושר על ידי הוספת ג'קוזי – קל וחומר שייעוץ מקצועי נדרש וחיוני מכל בחינה שהיא.

אם תפעלו נכון ומתוך שיקול דעת הרי שמובטח לכם שדרוג משמעותי של חדר הכושר שלכם ולקוחות מרוצים ומיוזעים.
לרשימת המוצרים שלנו בתחום הג'קוזי לחצו כאן

מובא לכם מאת רולן המתמחה בבניית חדרי כושר בשיטת הבניה הקלה