התאמת ג'קוזי לצימר

ג'קוזי לגינה הוטספרינג

בימינו, ג'קוזי הוא חלק מהסטנדרט של כל צימר – בין אם מדובר בצימר בכנרת, צימר בנגב, צימר בירושלים או צימר בכל מקום בארץ. אמבטיית העיסוי המפנקת והכה רומנטית, העניקה ומעניקה לזוגות רבים, ולא רק להם כמובן, רגעי קסם בלתי נשכחים והיא כבר אינה מוצר יוקרתי ויקר אלא חלק בלתי נפרד מכל צימר. דווקא בגלל שהג'קוזי הפך למוצר כה נפוץ, כדאי מאוד להקדיש תשומת לב לבחירה מושכלת שלו מתוך המבחר הרחב הקיים.

אין חכם כבעל ניסיון

מי שזה עתה החליט לפתוח צימר בכנרת או בכל מקום אחר, טוב יעשה אם יתקשר למספר קולגות ברחבי הארץ ויתייעץ איתם. בפרט כדאי לקבל חוות דעת ממי שברשותו ג'קוזי "ותיק" יחסית – כזה שהוא כבר לפחות בן 3-4. לבעלי ג'קוזי שכזה יש פרספקטיבה רחבה יותר הן לגבי איכות המוצר עצמו והן לגבי רמת השירות, ובעיקר לגבי התאמת הג'קוזי שקנו לצימר הספציפי -העצות שלהם תהיינה יקרות ערך במיוחד. כמובן שמומלץ גם להתקשר לחברות שמתמחות בג'קוזי ולהתייעץ עם המומחים של החברה.

בפנים או בחוץ?

לפני שבוחרים ג'קוזי ספציפי, יש קודם כל לענות על השאלה האם הוא מיועד לשכון בתוך החדר או שמא מדובר בג'קוזי חיצוני.

ג'קוזי לחצר הוא אטרקציה מלהיבה במיוחד (רק דמיינו את עצמכם בתוך ג'קוזי כזה המותקן בחצר צימר בכנרת ומשקיף אל האגם היפהפה…) – אבל עקב היותו חשוף לתנאי הסביבה יש לצפות אותו בשכבה נוספת של פוליאוריתן להבטחת בידוד תרמי מקסימאלי.

כשמדובר בג'קוזי פנימי, ישנה חשיבות לגודלו ולצורתו על מנת להבטיח התאמה אופטימלית לחדר והשתלבות מיטבית בו. אם מדובר בצימר שרוצה למתג עצמו כרומנטי ולמשוך אליו זוגות, בדרך כלל ניתן להסתפק במערכות ג'קוזי צנועות יותר שהרי ממילא הן מיועדות לשני בני אדם בלבד. לעומת זאת, צימרים למשפחות כבר מחייבים השקעה גדולה יותר ובחירת ג'קוזי רחב ידיים המיועד ל- 4-5 בני אדם לפחות.

כך או כך, ישנה חשיבות לא רק לגודל אלא גם לצורה: ישנם ג'קוזים עגולים, מרובעים, משושים ועוד, ועל מנת לנצל את המקום בחדר בצורה יעילה ויחד עם זאת ליהנות מג'קוזי מרווח, חשוב מאוד להשקיע בחיפוש אחר הדגם המתאים ביותר לצורת החדר הספציפי.

איך להכין את הפינוק שלכם לחורף הקרוב!

אחריות – ומקיפה

הפופולאריות של הג'קוזי גם מובילה לבעיה: השימוש המרובה בו עלול להוביל לבלאי מהיר. על כן ישנה חשיבות רבה במיוחד לאחריות – גם זו הבינלאומית, של היצרן, וגם זו המקומית, של הנציג המורשה בארץ. מומלץ לוודא היטב מה הן כוללות.

בנוסף מומלץ להעדיף גוף חימום מטיטניום ולא ממתכת, כדי למנוע הצטברות קורוזיה ואבנית (שבאות לידי ביטוי גם בעלייה בחשבון החשמל – אחת העלויות הגבוהות ביותר בתפעול ג'קוזי בצימר), ג'טים מנירוסטה (למניעת חלודה) וקונכייה שאין בה פיברגלס.

כמו כל הנאה, ההנאה מהג'קוזי מחייבת השקעה. עם הכנה נכונה, תכנון נבון וקנייה מושכלת תבטיחו לאורחים שלכם הנאה ולכם – שקט נפשי וחור קטן ככל האפשר בארנק שלכם.