איך להפוך ג'קוזי בחצר לחלק מהמסיבה

תאורה מדהימה לג'קוזי לגינה הוטספרינג

לכבוד ערב הסילבסטר הקרב ובא, החלטנו להגיש לכם מדריך מקוצר ויצירתי, שיעזור לכם להפוך ג'קוזי בחצר – לחלק מהמסיבה שלכם.

אומנם הסילבסטר נערך לפעמים באמצע השבוע, ולכן חלקכם אולי יחליטו לוותר הפעם על החגיגה – אבל הרי סיבות למסיבות לא חסרות לנו אף פעם! הנה כמה דברים שכדאי לכם לחשוב עליהם בזמן שאתם מכינים את המסיבה של השנה:

אין לזלזל במים נקיים

אם רכשתם ג'קוזי לחצר ועבר קצת זמן מאז הפעם האחרונה שניקיתם אותו, ייתכן שהוא תפס קצת אבק ולכלוך – גם אם כיסיתם אותו ממש טוב. רשמו לעצמכם בלו"ז ניקוי של הג'קוזי כמה ימים לפני המסיבה: ייבשו אותו לגמרי, נקו את הפילטרים ומלאו אותו מחדש במים רעננים וטריים.

פינגר-פוד: אין לזה מילה בעברית אבל זה בכל זאת מומלץ!

לא ננסה אפילו לתרגם את הביטוי הנחמד הנ"ל לעברית, כי כל ניסיון נידון מראש לכישלון. מדובר במנות קטנות של אוכל, בגודל נגיסה והן מצויינות למסיבה מסוג זה, כי אפשר לנשנש אותן גם בתוך ג'קוזי (בניגוד למנות גדולות שיהיה לרוחצים קשה להחזיק). אם למשל אתם עושים על-האש, כדאי להשאיר את הסטייקים והפרגיות מחוץ לג'קוזי. אבל – למה שלא תכינו קבבונים קטנים על קיסמים? עוד כמה רעיונות נחמדים לפינגר-פוד במסיבת ג'קוזי: סושי (אפשר לשים כל חתיכת סושי על כף פלסטיק פשוטה אך אלגנטית כמו בתמונה), שיפודי ירקות קטנים (או שיפודי פירות בקיץ), מיני-טורטיות ועוד. אל תשכחו לפזר מפיות בכל מקום!

Sourceitaliaatavola.net via Rebecca on Pinterest

אין מסיבה בלי מוסיקה!

אל תחכו לרגע האחרון – הכינו מראש רשימת שירים (פלייליסט) איכותית, שיצרו עבורכם את מצב הרוח ואת האווירה המתאימים. למשל, למסיבה באווירה רגועה ואקסקלוסיבית: הכינו רשימה של שירי ג'אז. למסיבה באווירה צעירה ותוססת: בחרו שירי רוק ופופ מכל העשורים. אנו מציעים מספר מוצרים עבור ג'קוזי לחצר או לבית, אשר יעזרו לכם להשמיע מוסיקה בקלות במסיבה שלכם – כמו מערכות שמע לג'קוזי, מתקן אלחוטי לאייפוד המאפשר הפעלה של האייפוד עם שלט רחוק ועוד.

הכינו כלי אוכל חד פעמיים, אבל יפים!

מצד אחד, אף מסיבת ג'קוזי אינה שלמה בלי בר איכותי עם כוסות יין ושמפניה יפות, שאפשר ללגום מהן בתוך הג'קוזי. מצד שני, למי יש כוח לשטוף אחר כך כל כך הרבה כלים? ניתן למצוא כיום בחנויות כלים חד פעמיים יפים ביותר, אשר נראים ממש כמו כלים אמיתיים, אבל חוסכים לכם את הטרחה שבאיסופם ושטיפתם (שלא לדבר על המים והחשמל שתחסכו אם לא תצטרכו להפעיל את מדיח הכלים לאחר המסיבה). התאימו את כל כלי האוכל (צלחות, צלוחיות, סכו"ם ואפילו מפיות) זה לזה, מבחינת צבעים וסגנון, כמו בתמונות (בכל התמונות מופיעים כלי אוכל חד פעמיים, הייתם מאמינים?)

Sourcefiestafacil.com via FIESTAFACIL on Pinterest

Source: homefurniturecatalogs.com via Lindiwe on Pinterest

בפנים כולנו ילדים – הכינו צעצועים

רכשתם ג'קוזי לחצר ואתם עורכים סביבו מסיבה? תנו לרוחצים משחקים, ותראו איך אנשים מבוגרים וכבדי ראש הופכים בן רגע לילדים עליזים. הכינו מראש קלפי משחק עמידים במים (אפשר פשוט לניילן קלפים רגילים), כדורים מתנפחים צבעוניים ובלוני מים.

אל תשכחו לשמור על האורחים שלכם

לא מומלץ לשתות כמויות גדולות של אלכוהול בתוך ג'קוזי. אם אתם מתכוונים להגיש אלכוהול במסיבה – הזהירו את האורחים שלכם מראש, והזכירו להם מידי פעם לצאת מהג'קוזי ולהצטנן מעט, אם הם מרבים בשתייה. תוכלו גם לתלות שלט צבעוני והומוריסטי ליד הג'קוזי, כמו למשל: "אנחנו אוהבים שאתם שותים, אז כדי שתוכלו להמשיך… אל תעשו את זה בג'קוזי!"

שתהיה לכם מסיבה נהדרת ושנה טובה!