ג'קוזי לבית – שיקולים לבחירת המיקום הנכון

ג'קוזי לחצר הוטספרינג

כל מי שחווה אי פעם את השלווה שנכנסת לגוף לאחר טבילה בג'קוזי, מתקשה לוותר על החוויה. זוהי חוויה שרוצים לחוות בימים ארוכים ומתישים, בימים שבהם צריך לתת לגוף לנוח וגם בכאלה שבהם רק רוצים ליהנות מהשקט והשלווה שמעניקים המים המבעבעים.

חלק גדול מהיכולת לזכות בשלווה הזאת בעת המנוחה בג'קוזי תלוי במיקום שלו. לדוגמה: אם התקנתם את הג'קוזי שלכם בחוץ ואתם גרים בפינה של רחוב סואן, יהיה לכם קשה מאוד להירגע בשעות שהתנועה רבה ורועשת. בעת שצריך להחליט היכן כדאי למקם את הג'קוזי, כדאי לזכור שישנם שיקולים שונים בהם צריך להתחשב.

מרחב להתקנה: בכל מקרה עליכם לקחת בחשבון שעל מנת להוביל ולהתקין את הג'קוזי יש צורך במרווח של מטר אחד לפחות מעבר לגודל שלו – על מנת שהמובילים והמתקינים יוכלו לעשות עבודתם ללא הפרעות חיצוניות שימנעו מהם גישה להתקנה.

מיקום בחדר השינה: אם אתם הורים ויש לכם ילדים – ולא משנה בני כמה הם – אתם בוודאי יודעים שקשה להשיג פרטיות במרחב הציבורי של הבית. לכן, לעיתים כדאי לשקול להתקין את הג'קוזי בחדר השינה שלכם – דבר שגם יכול להפוך אותו לצימר הפרטי שלכם. עליכם לבדוק כי יש לכם מספיק מקום בחדר השנה על מנת להתקין את הג'קוזי, ולהשאיר גם מרווח של 70 ס"מ נוספים למקרה שטכנאי יצטרך לבצע עבודות תחזוקה במערכת.

ג'קוזי לגינה הוטספרינג

מיקום בחדר נפרד: אם אתם מעוניינים למקם את הג'קוזי בחדר נפרד, עליכם להתחשב בגודל החדר הקיים ולזכור להשאיר מרווח של מטר אחד לפחות לשם התקנת הג'קוזי.

מיקום על הגג: אם אתם מאלה שנפלה בחלקם הזכות ליהנות מגג ואתם גם מבלים בו חלק מהזמן כדאי לשקול ולהתקין את הג'קוזי שם. ראשית, זהו מקום טוב אם אתם מאלה האוהבים לארח. בנוסף, ניתן לראות משם את הנוף בקלות ולרוב, אפשר להשיג שם שקט ומנוחה. בכל מקרה, עליכם לקחת בחשבון שאם אתם מעוניינים להתקין אותו על הגג, עליכם לקבל את אישורו של מהנדס בניה מוסמך – הוא זה שיכול לאשר אם הגג חזק מספיק לשאת את המשקל של המערכת פלוס המים.

מיקום בחצר: אם יש לכם חצר או גינה, ויש לכם את האפשרות לפרטיות שם, ניתן לשקול להתקין את הג'קוזי בחצר. אם אתם גרים ברחוב ראש, יתכן ועדיין תוכלו להתקינו בחצר על ידי הסתרה מסוימת שלו. בכל מקרה עליכם לקחת בחשבון שאתם זקוקים למיקום נוח להתקנת לוח הבקרה של הג'קוזי על פי התקנים הנדרשים. בכל מקרה סביר להניח כי תרצו גם לכסות את הג'קוזי לאחר השימוש ולכן עליכם להשאיר מרווח של עד 65 ס"מ לצורך אחסון הכיסוי כאשר הוא לא נמצא בשימוש.

לסיכום, מיקום הג'קוזי משפיע על הדגם שאתם יכולים לקנות והדגם משפיע על המיקום האפשרי של הג'קוזי. קצת מחשבה לפני מעשה היא הכרחית כדי שתמצאו את המקום הנכון למערכת המפנקת שלכם.