המדריך המלא לרכישת ג'קוזי

ג'קוזי לחצר הוטספרינג

המדריך לרכישת בריכת עיסוי (ג'קוזי)
מבוא
ענף הג'קוזי בישראל רשם תאוצה גדולה בשנים האחרונות בשל כמה סיבות מרכזיות. רמת החיים עלתה ובעקבות זאת החל הצרכן הישראלי לחפש דרכים לשדרג את חווית השהות בבית ואת רמת האירוח. בנוסף, תיירות הצימרים בישראל נסקה בעשור האחרון והובילה לכך שהישראלי שטבל בג'קוזי בחצר צימר בגליל מבקש להמשיך את החוויה גם בגינת ביתו. סיבה נוספת שהובילה להתגברות הביקוש למערכות ג'קוזי היא הצורך לחוות את החוויה בשגרה היומיומית. היטלי המים השונים שהונחתו על הציבור והקמפיין לחסכון במים של רשות המים, הובילו רבים לזנוח את רעיון בניית הבריכה בחצר לטובת הג'קוזי.

Page_207_2יש לציין כי שימוש בג'קוזי נחשב למהנה, מרגיע, בריאותי, רומנטי מפנק ומועיל לזוגיות. למעשה הג'קוזי בבית (בחצר, במרפסת, בתוך הבית או בגג) הופך מהר מאד להיות מרכז הבית. עם זאת, קנייה לא נכונה עלולה במהירות לגרום לאכזבה ולעגמת נפש.

מדי שנה מוגשות בבתי משפט בישראל אין ספור תביעות כנגד משווקי ג'קוזי שמכרו מערכות שלאחר חודש של מלאכה כבר שבתו או דלפו. חמור מזה יש גם תביעות כנגד מוכרים שלא דיווחו לפני העסקה מה באמת מכילה האחריות וכיו"ב…
יש לציין כי על אותם כשלים ניתן להתגבר בקלות אם מקדישים לנושא מעט זמן. מאד חשוב לפני רכישת הג'קוזי, לעשות בדיקות מעמיקות וללמוד מה באמת צריך לבדוק לפני שמחליטים לקנות ג'קוזי, שמחירו הממוצע נאמד בעשרות אלפי שקלים (מכל דגם או/ו סדרה).

מתוך ניסיון מצטבר של 25 שנות יבוא, שיווק, התקנה ואחזקה של אלפי מערכות ג'קוזי בישראל, החלטנו אנשי רשת איסמור להעניק לראשונה לקהל בישראל מדריך, שיסביר בצורה פשוטה מה בדיוק צריך לבדוק לפני רכישת ג'קוזי וכיצד ניתן בקלות לתחזק אותו על מנת לזכות במוצר אמין, שישרת אתכם לשנים רבות.

Page_207_3

"טוב, החלטנו לקנות ג'קוזי, מה עכשיו?!"

שלב ראשון: בדיקה מהכורסא
לפני ה "שופינג" באולמות תצוגה, יש לבצע כמה פעולות פשוטות בבית:

אינטרנט: לחפש חברות ג'קוזי ברשת, על-מנת לקבל רקע ולדלות מידע על המשווק של אותו ג'קוזי בו אתם מתעניינים. חשוב לבדוק, האם יש תלונות צרכנים נגדו, וחשוב יותר האם התנהלו נגדו תביעות בבית-משפט.

התהליך הוא פשוט: תרשמו במנוע החיפוש את שם החברה המשווקת בארץ, בצירוף המילה תלונה ובדקו את התוצאות. בנוסף, מומלץ להיכנס לפורום צרכנים ולבדוק על מי ממליצים / לא ממליצים. לאחר מכן ניתן להיכנס לאתר היצרן בחו"ל ולהתרשם מטיב המוצר.

אחריות בינלאומית מקיפה: חשוב לבדוק באתר היצרן בחו"ל, האם היבואן בארץ הינו רשום באתר שלהם כיבואן וכנציג מורשה. בדיקה זו תאשר האם יש או אין אחריות בינלאומית. אחריות זו היא בנוסף לאחריות הנציג, אשר מבצע בפועל את אחריות היצרן, במידה ואין אחריות בינלאומית האחריות מוגבלת לחברה המייצגת בארץ.

חבר טלפוני: מומלץ להתקשר לחברים בעלי מערכת ספא בביתם לפחות חמש שנים (פרק הזמן המינימלי שבו מתגלות רוב התקלות), ולקבל מהם חוות-דעת על המוצר שברשותם. כמו כן יש לוודא שאכן ברשותם מערכת של לפחות 5 שנים ולא לקוח חדש של שנתיים-שלוש שטרם חוה תקלות ובעיות. יתרה מזאת, חשוב לשאול על רמת השירות שמקבלים מהחברה ממנה רכשו את הספא. כיוון שמי שנותן את השירות בארץ הינו היבואן ולא היצרן בחו"ל.

צור קשר: שוחחו טלפונית עם נציג מכירות מטעם כל חברה שבחרתם, תוודאו שיש אולם תצוגה שבו מוצגים מבחר דגמים להתרשמות, תקבעו ביקור באולם תצוגה וגם בקשו שנציג יגיע אליכם לפגישת ייעוץ והסבר, ביקור בביתכם איננו תחליף לביקור באולם התצוגה.

שאלות שמומלץ לשאול כבר בטלפון:

מה ארץ הייצור? חשוב לבדוק לא רק איפה המערכת מורכבת ומאיפה היא מיובאת, אלא גם בדיוק מהי המדינה בה החלקים מיוצרים. ישנן חברות שהחלקים מיוצרים בסין או מקסיקו והמערכת רק מורכבת בארה"ב ומיובאת לארץ. בנוסף יש לבדוק האם הג'קוזי מורכב כולו במקום אחד בחו"ל, או שהג'קוזי מורכב בכמה מדינות, כך שבעצם אין פיקוח רציני, דבר שמוביל בהכרח לירידה משמעותית באיכות הג'קוזי ובקושי בהשגה של חלקי חילוף מאוחר יותר. יש לציין כי לא מעט חברות מייבאות חלקים בודדים מחו"ל ומרכיבות את המערכות בארץ. לכן מומלץ לדרוש מסמך המאשר שמערכת זאת מיוצרת ומורכבת בארה"ב.
כמה זמן היבואן משווק בארץ את המותג? 5 שנים זהו פרק הזמן המינימלי שבו מתגלות רוב התקלות, לכן יש לבקש לשוחח עם ממליצים שיש ברשותם מערכת מעל 5 שנים.
האם יש סדרות יוקרה לחברת הג'קוזי? לעיתים לחברות יש סדרות: עממית זולה, פרימיום, יוקרתית וכד'. תבדקו איזה סדרה מומלצת ואיזה סדרה אתם רוכשים. חובה לבדוק נתון זה גם באתר היצרן בחו"ל. כמו-כן מומלץ לבדוק את האחריות של הסדרה בה אתם מעוניינים, לעיתים תעודת האחריות משתנה בין סדרה לסדרה.