ג'קוזי לבית – שיקולים בבחירת גודל המערכת

בריכת זרמים הוטספרינג

יש דברים שקונים רק פעם אחת בחיים. דברים שכאלה מצריכים מאיתנו הערכות מסובכת והכנה מוקדמת ולכן כדאי שנבחר את המוצר הטוב ביותר שישמש אותנו בטווח הקצר ובטווח הארוך.

ג'קוזי לבית הוא מוצר שלרוב קונים רק פעם אחת בחיים. אמנם תמיד ניתן לשדרג ולהחליף את הגודל הנדרש, אבל לרוב אותה מערכת שתקנו בפעם הראשונה תשתמש אתכם שנים רבות מאד. לכן כדאי להשקיע מחשבה ותכנון לפני הקניה ולבצע את הרכישה הנכונה ביותר עבורכם – רכישה שגם תהיה מותאמת לכם אישית.

בחירת מערכת ספא מורכבת ממספר שיקולים שונים וביניהם השיקולים הבאים:

גודל מערכת הספא: זהו אחד ההיבטים העיקריים שיכולים להשפיע על הדגם שתבחרו. ככלל, מערכות ספא מתאימות לשימוש או בבית או בחוץ. חשוב להבין מהו השטח הפנוי הקיים אצלכם והיכן הוא נמצא. במידה ויש לכם רק חדר קטן פנוי בבית, יתכן ותצטרכו להסתפק במערכת ספא קטנה יותר מזו שתכננתם מראש.

זכרו למדוד בעיקר את האורך והרוחב של השטח הפנוי אצלכם ועל ידי כך למצוא את המערכת המתאימה ביותר עבורכם. מידות מערכות הספא נעות בין גובה של 0.74 מ', רוחב של 1.65 מ' ואורך של 2.13 מ' ועד לגובה של 0.97 מ', רוחב של 2.31 מ' ואורך של 2.54 מ'.

בריכת זרמים הוטספרינג

כמות האנשים שמערכת הספא יכולה להכיל: מערכות ספא יכולות להכיל בין שלושה לשבעה מקומות ישיבה. חלק גדול ממערכות הספא הנמכרות מציינות כי הן יכולות להכיל מספר גדול יותר של מקומות ממה שהן יכולות להכיל באמת. עליכם לזכור כי מה שחשוב זה לבדוק את האפשרות לשבת בצורה מרווחת במערכת הספא ולא להצטופף יתר על המידה – עליכם לדאוג כי יהיה מספיק מקום לרגליים שלכם בשטח הרצפה של מערכת הספא בעת הישיבה.

בנוסף, עליכם להעריך מהי כמות האנשים המיועדים להיכנס למערכת הספא. במידה ואתם אנשים המארחים אורחים לעיתים קרובות וזהו הבילוי המועדף עליכם, יתכן ותרצו לרכוש מערכת המכילה מספר רב יותר של מקומות. אם אתם מאלה המעדיפים אינטימיות – יתכן ותעדיפו את מערכות הספר בעלות מספר המקומות הקטן יותר.

כמות המים שמערכת הספא מכילה: אמנם את מערכת הספא לא מרוקנים בכל יום, אך בכל זאת יש בזה שיקול כלכלי לא קטן. קיבולת המים של מערכות הספא השונות נעות בין 852 ליטר ועד 1893 ליטר. יש להתחשב בכך בעת קבלת ההחלטה על גודל מערכת הספא הרצויה לכם.

משקל מערכת הספא: למשקל המערכת יש היבט חשוב אם החלטתם להתקין את המערכת על הגג או בבניין מגורים. לא כל מערכת יכולה להיות מותקנת על כל משטח – מבחינת כושר הנשיאה של הרצפה או של הגג – ויש להתייעץ עם מהנדס מורשה על מנת שיאשר כי משקל המערכת תואם לכמות הקילוגרמים שהגג או הרצפה יכולים לשאת. משקל המערכת יכול לנוע בין 190 קילו ועד ל457 קילו – ללא מים.

לסיכום, קיימים שיקולים רבים בבחירת מערכת ספא. קבלו את ההחלטה רק לאחר שבדקתם את כל הגורמים הרלוונטים עבורכם.